BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 4, 2013

Muhammad Amirul Asyraf bin Alias.

well, hello blog. aku rindu kau! kenapa aku bubuh tajuk post ni nama lelaki itu? nak tau kenapa? ok,mai sini aku bgitau pasal dia. dia adalah lelaki. yes,ofcourse la kan. merepek apa aku ni. haha. ok,dia adalah lelaki yang sngt aku cintai. actually, post ini mmg nak tulis pasal dia pun dh title pun nama dia kan. i wanna tell you about this particular guy characteristics. dia lelaki yang mcm mana,perangai dia dan yang lain lain. okkkkkk,ciri-ciri dia mcm ni. dia ni nak kata romantik? not really la. oh maybe yes, but orang tkkan nampak romantik dia mcm mana sbb dia tak tunjuk. dan selama aku dgn dia,dia baik. yes, sngt baik.dia sayang aku.dia tahan dengan perangai aku yang mcm mcm nnii. kalau nak compare dgn yang dulu tu,dia mmg jauh lebih baik.serious tk tipu.but sometimes,dia garang ahh. aku takut kadang. haihhh. Awakkkkkkkk,janganlah garang sangat.kita takut tauu takkk.dia akan marah kalau aku tak makannnnnnn. yes,benda tu yg paling dia suka marah. haihhhh. lepastu, pasal apa lgi tah malas nak cerita detail. huaaaaaaaaaaaaa. tpi, marah2 dia pun aku sayang dia.yes,aku sayang dia sangat ok. tk boleh dinafikan benda itu.So,awak kalau baca post ni. jangan  gelak okkkk. HAHA. senyum boleh.tapi tolong jangan GELAK okkk.JANGAN,JANGAN,JANGAN. dahlahh,bye.

0 comments: