BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 7, 2013

26August2013

26.08.2013. 4 month anniversary. waaaa,sedar tk sedar dah 4 bulan aku dengan dia. Boleh tahan lahhh. Selama aku dgn dia ni,gaduh tu ada but kadang.tapi if gaduh pun, tak lama. kejap jeee. malas lah nak gaduh lelama.semak otak tau dakk. hmm terima kasih untuk hari hari. awak selalu buat saya senyum. happy. tahan dengan segala perangai saya. saya hargai sangat. sbb tu saya sayang awak sangat sangat. hanya allah je yang tahu betapa saya sayang kat awak nii :') kalau betul jodoh kita panjang, mmg saya nak awak jadi imam saya. insyaAllah. apa lagi yang wa nak cerita kat post ni eh? oh yes, 4 month anniversary ni special sikit. sbb apa? dia bawak aku makan pizza hut wooohhh. sedappp gilaa tau dakk. heee. sebelum ni just celebrate makan cake and yeah 3 month tu tutti frutti w/ cake. he did said that dia akan bawak aku ke ipoh satu hari nanti. insyaAllah. it would be great if he betul betul bawak aku ke ipoh :)) satu tmpat yang lain. suasana baru.benda baruuuuuuuuuuuuuu. baru syiokkkkkkkkk. dah,byeee peeps. :)

0 comments: